Nyheder

 

Opstartsmøde for udvikling af havnen.

Torsdag d. 1. februar havde havnens bestyrelse indkaldt personer og foreninger med relation til havnen, til opstartsmøde omkring tilvejebringelse af fornyelse af havnen. 
Der var et stort fremmøde af folk, der vil yde en indsats for havnens fremtid. Bestyrelsesformand Martin opridsede bestyrelsens tanker om processens faser
1. Ideer – 2. Skitseprojekter – 3. Godkendelse fra generalforsamlingen – 4. Projektering – 5 Fondsansøgninger og 6. Byggeri.
Andelshavere i havnen Lars, Thomas, Viggo, Per Stub og Martin meldte sig til gruppen hvor Leif fra Lokalnævnet også er med som støtte/sparring. 
Havnens bestyrelse afventer nu at modtage navnene på personer fra fra Grundejerforeningen Ved Fyret, Strib Bådeklub og Strib Ro- og kajakklub, der ønsker at deltage i havnen udvikling i fremtiden.


 

 

Nyt fra havnefogeden

Så er det ved at være tiden for at bestille en vinterplads på land 2023-2024.

Jeg har ca. 40 pladser til rådighed på vinter pladsen og det er først til mølle princippet.

Hvis du var på land sidste gang vil jeg prøve at bibeholde den samme plads, hvis der ikke er sket mange udskiftninger (salg-osv.)

Husk som altid at opsætte bådstativ midt for den markeringspæl som er slået i jorden med dit plads nummer på, og båden skal afsættes så langt tilbage som muligt. (jeg vil forsøge at lave en oversigtsliste. Så man kan se hvor din plads er)

VIGTIG VIGTIG hvis du har en vinter plads hvor vi har camper pladser (grus-området) skal båden være fjernet senest 1 maj 2024.

Du skal indbetale flg. Beløb for at få en plads på land.

Hvis du er andelshavere er prisen kr.700,00

For alle andre er prisen kr. 1200,00

HUSK !!! beløbet skal være indbetalt senest fredag d. 22 september 2023.

Beløbet betales til mobil pay nr. 552063 og du skal oplyse dit pladsnummer (det er det nummer som står på broen hvor båden ligger)

 

Til dig som er ny i havnen er flg. ekstra oplysninger for en vinter plads.

Din båd må ikke være over 10 m lang og det er incl. Badebro eller anden form for monterede dele som gør at båden får en anden total længde.

Masten skal være afmonteret.

Du sørger selv for et bådstativ.

Du betaler selv for optagning af båden.

 

For alle er der flg. Datoer for optagning

Onsdag den 25 oktober

Lørdag den 28 oktober

Der vil blive opsat lister i klubhuset, hvor man kan skrive sig på.(hold selv øje med listen)

Du er altid velkommen til at ringe til mig hvis du har spørgsmål tlf. 40261886.

 


 

HAVNEN SKIFTER E-MAIL  

På grund af serverproblemer og manglende mulighed for opgradering er vi desværre nødsaget til at skifte havnens hidtidige e-mailadresse. Vores e-mailadresse bruger vi hovedsagelig til den daglige drift og digital kommunikation for havnefogeden.

Den gamle mail “stribhavn@stribnet.dk” holder vi kørende lidt endnu (Er pr. 1/5-23 lukket ned) for at sikre at vi ikke misser vigtige beskeder eller lignende fra f.eks. leverandører mm. Men I vil fremadrettet opleve at I som brugere af havnen vil få svar og blive kontaktet af havnefogeden via den nye mailadresse: 

NY mail: stribhavnefoged@gmail.com

TAKSTER

Takster for benyttelse af Strib Bådehavn. Dels for gæstepladser, mobilehome, sommer- og vinterpladser m.fl.

Læs mere

BEDDING

Beddingen på Strib Bådehavn kan tage både op til 8 tons. Kontakt havnefogeden for yderligere information.

Læs mere

OM STRIB

Strib har fra 1651 været et vigtigt færgested mellem Fyn og Jylland. Fra 1866, da jernbanen til Strib blev indviet, blev byen et vigtigt og travlt knudepunkt ...

Læs mere